مراحل صدور پروانه بهره برداری در کرج

 

 

 

مراحل صدور پروانه بهره برداری در کرج

مراحل تدوین پرسشنامه پروانه بهره برداری توسط متقاضی سرمایه گذاری از سازمان صنایع ومعادن ذیربط دریافت و پس از تکمیل به آن سازمان ارائه خواهد گشت تا مورد بررسی و از نظر تکمیل بودن اطلاعات مورد تائید کارشناس صنایع قرار گیرد.

ایجاد ضرفیت وظرفیت سنجی برای تعیین حداکثر ظرفیت تولید براساس ماشین آلات منصوبه توسط کارشناس صنایع برای سه شیفت کاری یعنی چهار هزار و پانصد ساعت مفید با راندمان 100 درصد برای کلیه صنایع در سال محاسبه خواهد گشت. در صورت و مواردی که با توجه به ماهیت صنعت نیاز به محاسبه تمام اوقات سال به عنوان روزهــای کــاری میباشد. (نظیر کارخانه سیمان یا شیشه) این میزان به شش هزار و پانصد ساعت مفید با راندمان 100 درصد افزایش خواهد یافت.

درخصوص واحدهایی که دارای چند خط تولید جداگانه میباشند در صورتی که تنها یک یا چند خط از کل خطوط تولید آماده بهره برداری باشد صدور پروانه بهره برداری برای آن خطوط بلامانع میباشد.

اجرای صدور پروانه بهره برداری الزاما با توجه به قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا مصوب 3/2/74 منوط به موافقت سازمان حفاظت محیط زیست میباشد و برای صنایع غذائی و بهداشتی ودارویی با توجه به قانون مواد خوردنی آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی مصوب 28/4/46 منوط به استعلام و اخذ موافقت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و برای صنایع دارویی و غذایی دام و طیور با هماهنگی سازمان دامپزشکی کشور یا واحدهای استانی آنها نیز خواهد بود.

مبالغ و هزینه های صدور پروانه بهره بــرداری بــر اساس تصویــب نامه 18154 مورخ 3/4/1364هیات وزیران به حساب شماره 310 خزانه واریز باید گردد.

جهت صدور پروانه بهره برداری بر اساس اطلاعات جمع آوری شده مورد نیاز در برگه رنگی مخصوص به همراه نامه ارسال پروانه بهره بــرداری تهیه و به متقاضی سرمایه گذاری ارائه خواهد شد.

 

مراحل صدور پروانه بهره برداری در کرج ، ثبت شرکت در کرج ، اخذ پروانه بهره برداری استان البرز ، پروانه بهره برداری کارخانه در کرج

 

 

 

 

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 02632400680 و یا با شماره همراه 09120594830 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.