برند و علامت تجاری آماده | خرید و فروش برند

موسسه حقوقی دیاکو همواره جهت ارائه خدمات مناسب به مشتریان و کارفرمایان عزیز در تلاش است و یکی از اقدامات اخیر این موسسه در خصوص کسب رضایت حداکثری مشتریان خود راه اندازی واحد ( خرید و فروش برند آماده ) می باشد .

ما در واحد معاملات برند و علائم تجاری ، به منافع طرفین احترام گذاشته و در کمال بی طرفی اسناد برند آماده را به مشتری انتقال خواهیم داد و در خصوص رعایت تمامی حقوق قانونی طرفین کوشا خواهیم بود .

اگر شما به هر دلیلی نیاز به یک برند به صورت سریع دارید تنها گزینه فقط خرید برند آماده می باشد ، همانگونه که مستحضر هستید فرآیند ثبت برند حدود 3 ماه زمان نیاز دارد و این مسئله خیلی از کارفرمایان را مجبور به خرید برند آماده می نمایند .

با ما تماس بگیرید و لیست برند های آماده ما را دریافت نمایید .

مزایایی خرید و استفاده از برند و علامت تجاری آماده و ثبت شده :

1- کوتاه شدن زمان ثبت علامت تجاری .
2 - حق انتخاب بین اسامی که مطمئنا ثبت شده اند .
3 - عدم نیاز به هر گونه مجوز .
ما در موسسه حقوقی دیاکو حافظ منافع شما خواهیم بود و تمامی مسئولیت های حقوقی انتقال برند به نام شما را بر عهده خواهیم گرفت .
منتظر تماس شما و شنیدن صدای گرم شما خواهیم ماند : 02632400680
کلید ها : خرید و فروش برند ، برند آماده ، خرید برند ، فروش برند

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 02632400680 و یا با شماره همراه 09120594830 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.