ثبت شرکت تولید شیلنگ کامپوزیت

ثبت شرکت تولید شیلنگ کامپوزیت

در موسسه ثبت شرکت دیاکو؛ با کمک برترین مشاورین ثبت شرکت ایران؛ برای ثبت شرکت تولیدی خودتان اقدام کنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

برای ثبت شرکت تولیدی ( فرقی نمی کند چه محصولی باشد ) ، نیاز به حداقل دو نفر دارید تا بتوانید شرکت را به صورت مسئولیت محدود ثبت نمایید.

و کمترین سرمایه هم مبلغ 1 میلیون می باشد . اگر نیاز دارید سرمایه بیشتری ثبت کنید، این را بدانید که مالیات آن بیشتر خواهد شد .

برای ثبت شرکت تولیدی، حداقل 15 روز کاری زمان نیاز است، اما اگر در انتخاب اسم شرکت و سایر مراحل کار با کارشناسان ما همکاری نمایید ممکن است این زمان کوتاهتر شود .

در شرکتهای تولیدی، معمولا نیازی به دریافت کارت بازرگانی نیست، اما اگر فکر می کنید در آینده میخواهید کارت بازرگانی دریافت نمایید، بهتر است از همان ابتدا شخصی که شرایط دریافت کارت بازرگانی را دارد به عنوان مدیرعامل معرفی شود. ( برای اطلاع از شرایط دریافت کارت بازرگانی با ما تماس بگیرید )

سوالات متداول :

سوال 1 ) آیا بعد از ثبت شرکت ، میتوان اعضای شرکت را تغییر داد ؟

جواب 1 ) بله، با تنظیم یک صورتجلسه میتوان تعداد اعضا را بیشتر و یا اعضا را تغییر داد .

سوال 2 ) ثبت برند همان ثبت شرکت است ؟

جواب 2 ) شما اگر محصولاتی دارید که نیاز به بسته بندی و درج برند دارد، باید برای ثبت برند هم اقدام کنید و ثبت برند با ثبت شرکت کاملا متفاوت است، برای درک بهتر این موضوع با کارشناسان ثبت شرکت دیاکو تماس بگیرید .

سوال 3 ) هزینه ثبت شرکت در سال 1403 چقدر است ؟

جواب 3 ) کمتر از 3 میلیون تومان ( شامل همه هزینه ها می باشد )

سوال 4 ) یکی از شرکتهای تولیدی شیلنگ که از مشتریان شماست را نام ببرید ؟

جواب 4 ) یکی از معروف ترین مشتریان ما که در زمینه تولید شیلنگ کامپوزیت کار میکند، تولید شیلنگ کامپوزیت پرشین اشتهارد است .

سوال 5 ) حداقل زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت تولیدی در سال 1403 چند روز می باشد ؟

جواب 5 ) حداقل 15 روز

ثبت دیاکو

مجری تخصصی ثبت شرکتها در سراسر ایران

تلفن : 02632400680

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 02632400680 و یا با شماره همراه 09120594830 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.