طراحی لوگو | طراحی لوگو در کرج

 

 

 

تجارتهای بزرگ با لوگوهای بزرگ آغاز می شوند

LOGO

لوگو :

لوگو نماد گرافیکی یا سمبل طراحی شده برای شناخته شدن شرکتها، سازمانها و یا افراد حقیقی در بازارهای هدف و در نظر عموم می باشد.

لوگوها می توانند از نشانه ها و نمادهای گرافیکی تشکیل شده باشند و یا از نام شرکت. حتی لوگوها می توانند تلفیقی از هردوی آنها باشند.

لوگو معرف برند و نام تجاری شرکتها است. در دنیای کنونی "لوگو" یکی از پراهمیت ترین نکات قابل توجه در برندسازی و گسترش آن به شمار می آید.
طراح لوگو :

در واقع خلق لوگو کار هر طراحی که صرفا به برخی نرم افزارهای طراحی آشنایی دارد، نمی باشد.

در طراحی لوگو مهارتها و خلاقیتهای بسیاری دخالت دارند. به این دلیل عمدتا آن را در زمره طراحیهای خاص قرار می دهند.

طراح لوگو علاوه بر داشتن مهارتهای ویژه در طراحی می بایست نگرشی نو و خلاقانه داشته باشد.

طراح لوگو می بایست نکته سنج بوده و از نگاهی منتقدانه برخوردار باشد تا بتواند بهترین لوگو را متناسب با نوع کسب و کار و فعالیتهای هر سازمانی طراحی نماید.

طراح لوگو می بایست دید آینده نگری داشته و از تغییرات بازار آگاهی داشته باشد چرا که باید لوگویی ماندگار شایسته هر دوره و زمانی خلق کند.

لوگوی خوب باید ساده باشد. نباید لوگوها را خیلی پیچیده کرد. دلیل خلق لوگو این است که به راحتی و در نخستین نگاه با مخاطب ارتباط برقرار کند و بدون پیچیدگی بیانگر مفهوم اصلی آن باشد.
لوگوی خوب باید متفاوت باشد به گونه ای که میان انبوهی از هزاران لوگو کاملا شناخته شده و متمایز جلوه کند.
لوگوی خوب باید قابلیت استفاده در گونه های مختلف تبلیغات را داشته باشد. باید همان کارایی، جذابیت و اثربخشی را نه تنها در تبلیغات چاپی بلکه در تبلیغات محیطی، وب سایت، مجله، روزنامه، ست اداری، ویدئو و دیگر شیوه های تبلیغاتی داشته باشد.
لوگوی خوب باید درخور نوع کسب و کار و هدفی که از آن انتظار می رود، باشد. باید از لحاظ دیداری دلنشین به نظر آمده و راحت با مخاطب ارتباط برقرار کند.
لوگوی خوب باید بازار هدف خود را در نظر داشته باشد و طیف مخاطبین خود را کاملا بشناسد. لوگوی خوب نباید مخاطبین را در شناخت برند مربوطه سردرگم کند.
لوگوی خوب باید رابطی میان شرکت و مخاطبین آن باشد و بتواند دید و سلیقه مخاطب خود را به شیوه ای منحصر به فرد با زبان گرافیک در آن لحاظ کرده باشد.
لوگوی خوب باید در ذهن بماند به نحوی که حتی با یکبار دیدن، بتوان در دفعات بعدی آن را شناخت و معرف آن به افراد دیگر بود.
لوگوی خوب باید در هر زمان و دوره ای خوب به نظر آید. لوگوی خوب نشان برندی است که هدف اصلی آن ماندگاری است پس نباید نیازی به تغییر آن در دوره های مختلف زمانی احساس شود.

همچنين :

• لوگوی خوب می تواند بر ارزشهای اجتماعی تاکید کند.
• لوگوی شايسته می تواند ميراثی ارزشمند برای نسلهای آينده شما باشد.
• یک لوگوی متفاوت، شیوه نوینی را در خدمات رسانی به مخاطبین خود ارائه می كند.
• لوگوی خوب می تواند دنيایی از مفاهيم فعاليت ها را ساده و زيبا بيان كند.
• لوگوی خوب می تواند خاص، متناسب با فرهنگ كشور و منطقه شما باشد.
• لوگویی قدرتمند مي تواند از ابتدا پیش زمینه گسترش کاری شما را برای آینده فراهم آورد.
• لوگوی خوب، شما را در بهترين جايگاه رقابتی در بازارهای داخلی و عرصه های بين المللی قرار می دهد.
• داشتن لوگوی حرفه ای، یک اصل برای شروع فعالیت تمام اصناف و مشاغل و برای اعتماد سازی در تمام مخاطبین آنهاست.
• آيا شما هم به فكر بازسازی و به روز كردن لوگوی قديمی خود افتاده ايد؟
تغییرات کوچک، یک دنیا تفاوت بوجود می آورند!

 




ویژگی های یک لوگو حرفه ای چیست


منحصر به فرد بودن لوگو

طراحی لوگو شما باید قدرت حضور در بازار را داشته و بلافاصله توسط مخاطبان شما تشخیص داده شود. یک راه بسیار مناسب برای انجام این کار، عدم استفاده نشان های عمومی، تصاویر و یا آیکون های تکراری است. در حالی که لوگو باید معرف کسب و کار شما باشد ولی در عین حال نشان دادن محصول یا خدماتی که شما فراهم می کنید در لوگو الزامی نیست. استفاده از خلاقیت بالا، طراحی نوشتاری حرفه ای و تایپوگرافی نیز می تواند، ضمن اضافه کردن اعتبار به طرح لوگو، به منحصر به فرد بودن نام تجاری شما نیز کمک کند.


به یاد ماندنی بودن لوگو

یک طراحي لوگوی عالی ، نیاز به ایجاد یک حس طنین انداز در کاربران با نگاه اول دارد تا آن را به لوگو ای به یاد ماندنی تبدیل کند .به رسمیت شناختن نام تجاری شما در میان مخاطبان، به ساخت یک رابطه بین شما و مشتریانتان کمک خواهد کرد و باعث افزایش درصد اعتماد به نام تجاری شما و اعتبار شما در بازار خواهد شد. استفاده از یک لوگوی عالی و حرفه ای همراه با بازاریابی مناسب کمک خواهد کرد تا نام تجاری شما در صنف های مرتبط با کسب و کار شما در میان مخاطبان پای به عرصه بگذارد و همچنین این نام تجاری یک رقیب جدی برای دیگر رقبا در عرصه ی فعالیت به شمار آید.


انعطاف پذیر بودن لوگو

یک لوگوی قوی و حرفه ای باید بتواند به خوبی و بدون تغییر ماهیت و هدف خود در سراسر رسانه های مختلف جای بگیرد. به عنوان مثال قرار گیری لوگوی یک کمپانی در وب سایت رسمی آن شرکت ، باید توسط مشتریان، فوق العاده به نظر برسد. همچنین این لوگو باید مشتریان بالقوه ای که کارت تجاری شما را دریافت می کنند و یا آرم شما را بر روی یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ می بینند، تحت تاثیر قرار دهد. این به این معنی است که لوگوی شما باید طوری طراحی شود که در هر کانال تبلیغاتی به خوبی جای بگیرد و مشکلاتی از قبیل ترکیب بندی ضعیف، کیفیت نامناسب و یا دیگر مشکلات مقیاسی را نداشته باشد. اگر لوگوی شما قابلیت انتقال بی وقفه از یک رسانه به رسانه ی دیگری را نداشته باشد، مشروعیت شرکت شما را می تواند  تحت تاثیر قرار دهد.


گویا بودن لوگو


اگرچه طراحی لوگو شما شاید به طور مستقیم  نشان دهنده ی محصولات و یا خدمات شما نباشد، اما به طور یقین باید هدفی در مورد ارزش ها و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند. در حالت ایده آل فرهنگ شرکت شما ، افکار و عقاید مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. درک و شناخت مخاطبان، شما را قادر می سازد تا به سادگی یک لوگوی تاثیر گذار و مناسب برای نام تجاری خود طراحی کنید، به طوری که این طرح مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار داده و بر مشروعیت کسب و کار شما بیافزاید. بخشی از ایجاد یک لوگوی فریبنده، انتخاب یک رنگ مناسب (یا همان رنگ سازمانی)است که کمک می کند تا شمااحساسات بیننده ی خود را جادو کنید.


ساده بودن لوگو

طراحی اثربخش یک لوگو در سادگی  آن نهفته است. بهترین طرح ها، ساده ترین آن ها هستند که جهت تاثیرگذاری بیشتر، در آن ها از رنگ و متن استفاده می شود، اما یک لوگوی موفق بدون این دو مورد نیز به راحتی برای مخاطبان قابل تشخیص می باشند. اضافه کردن افکت های اضافی و یا متن های غیر ضروری می تواند مخاطبان را از تصویر نمادین برند شما منحرف سازد و از ارزش طراح لوگوی شما بکاهد. همچنین استفاده نامناسب از اندازه فونت ها و اشکال نیز می تواند ارزش کار شما را پایین آورند.طراحی لوگو


آموزنده بودن لوگو


در حالی که طراحی آرم قوی برای یک شرکت ، لزوما نباید انعکاسی دقیق از کاری که کمپانی شما انجام می دهد منتقل نماید، اما باید آن لوگو یک تجربه آموزشی برای مخاطبانتان در بر داشته باشد. نگاه به لوگوی شما باید به مخاطبان در درک نام تجاری شما کمک نماید، یا با انتقال آنچه که شما انجام می دهید، یا نشان دهنده ی فرهنگ شرکت شما باشد و یا خدماتی که شما برای مصرف کنندگان ارائه می دهید را به نمایش بگذارد. هم رنگی ، هم سیاه و سفید باشد! اگرچه رنگ بخش مهمی در طراحی یک لوگوی خوب تلقی می شود، اما ممکن است رنگ همیشه در دسترس مخاطبان شما نباشد. اگر لوگوی شما به صورت سیاه و سفید از جذابیت بالایی برخوردار نباشد، شما ممکن است توجه بخشی از مخاطبین خود را از دست بدهید. در نتیجه لوگوی شما باید به گونه ای طراحی شود که هم در شرایط رنگی و هم در شرایط سیاه و سفید (مانند مهر رسمی شرکت یا اوراق فکسی) جذاب باشد و توجه کاربران را به خود جلب نماید. طراحی لوگو


ماندگاربودن لوگو

لوگوی شما هرگز نباید تاریخ انقضاء داشته باشد. بهترین طراحی لوگو برای شرکت شما در آینده نیز، زیبایی خود را حفظ می نماید و حتی زمانی که شما لوگوی خود را مدرن سازی کنید نیز بیانگر هوییت اصلی تجارت شما خواهد بود. در نتیجه برای انتخاب لوگوی خود از ساختاری استفاده کنید که همیشه در عرصه باشد و به مرسومات کوتاه مدت و مد روز فکر نکنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که لوگوی شما تنها فرهنگ مرسوم شده ی حال حاضر را به نمایش نمی گذارد، زیرا که در آینده ارزش خود را از دست خواهد داد.

 


نتایج اتوماتیک :


طراحی لوگو  |  طراحی لوگو در کرج
طراحی لوگو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. با ما به دنبال ایده های نو باشید.
طراحی لوگو | طراحی آرم | نشانه | نماد | طراحي لوگو

طراحی لوگو، طراحی آرم، نشان تجاری، نماد، آرم شرکت، لوگو حرفه ای و ست اداری. سفارش آنلاین، قیمت مناسب، طراحی استاندارد، تحویل فوری در مرکز گرافیک و طراحی لوگو
طراحی لوگو | ساخت لوگو | لوگو نگار
طراحی لوگو
مسابقه طراحی لوگو بنیاد علمی اکو (ECO-SF). بنیاد علمی اکو ( ECO-SF ) از آژانس های تخصصی « سازمان همکاری های اقتصادی(ECO) » more ... مسابقه برند ارژن برای ...
طراحی لوگو | طراحی آرم | طراحی بسته بندی | لوگوطراحی لوگو | طراحی آرم ، نشان تجاری و ساخت لوگو
‎ ‎بازسازی لوگو - طراحی لوگو
طراحی لوگو
قدرتمند ترین مرکز تخصصی طراحی لوگو (نشانه)و لوگو تایپ (نوشته نشانه)در ایران.
طراحی لوگو و آرم
طراحی لوگو شرکت شما معرف شخصیت و اعتبارتان است. طراحی لوگو در سطح بین المللی بخشی از خدمات ما است.
طراحی لوگو | طراح لوگو و آرم  , طراحی لوگو  |  طراحی لوگو در کرج
لوگو نماد و معرف هر برند و طراحی آن نیز از اهمیت زیادی برخوداراست. لوگوی خوب معرفی قدرتمند و با ارزش برای نام تجاری یا برند خود خواهد بود.
طراحی لوگو | ساخت لوگو | طراحی آرم | نشان تجاری طراحی لوگو

 بهتر از رقبای خود دیده شوید|طراحی و ساخت لوگوی خود را به تیم طراحی لوگو سارالوگو بسپارید|طراحی لوگو با کیفیت با قیمت مناسب در ...
طراحی لوگو | طراحی آرم | طراحی انواع نشانه | طراحی لوگو  |  طراحی لوگو در کرج

بهترین سایت برای طراحی لوگو. بهترین سایت برای طراحی بسته بندی. طراحی لوگو. طراحی بسته بندی نمونه کارهای طراحی لوگو. نمونه کارهای طراحی بسته بندی.

ثبت شرکت دیاکو

طراحی لوگو

طراحی لوگو  |  طراحی لوگو در کرج

 

 

 

 

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 02632400680 و یا با شماره همراه 09120594830 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.