آگهی تاسیس شركت

موسسه حقوقی دیاکو یکی از برترین موسسه های حقوقی در کرج است که در زمینه های حقوقی و ثبتب فعالیت دارد و به عنوان یکی از خوشنام ترین موسسه های حقوقی در کرج نام برده میشود

موسسه حقوقی دیاکو با گرد هم آوردن برترین کارشناسان ثبتی در کرج به یکی از برترین موسسه های حقوقی در کرج تبدیل شده است

موسسه حقوقی دیاکو یکی از پرسابقه ترین موسسه های حقوقی در کرج است که بسیار کار آزموده بوده و تمامی مسائل حقوقی و ثبتی روز آگاهی کامل دارد

بنا به تقاضای دوستان و مشتریان عزیز موسسه حقوقی دیاکو ، یک مطلب در خصوص ( آگهی تاسیس شرکت ) آماده کرده ایم :

آگهی ثبت شرکت

آگهی تاسیس شرکت یکی از مدارک ثبت شرکت است که در انتهای فرایند ثبت شرکت به صدور میرسد تا روزنامه رسمی کشور با استناد به آن اقدام به انتشار آگهی ثبت تاسیس نماید.

موسسه حقوقی دیاکو اولین موسسه ثبت شرکت و علامت تجاری در شهر کرج می باشد .


بر طبق قوانین کشور ما پس از ثبت شرکت لازم است خلاصه مفاد ثبت شرکت شامل موضوع شرکت ، آدرس وو اعضای آن و سرمایه اولیه شرکت جهت اطلاع عموم آگهی شود که این آگهی در روزنامه رسمی قوه قضائیه کشور به عنوان تنها مرجع قانونی اطلاع رسانی حقوقی به ثبت رسیده و در هر زمان توسط عموم مردم قابل استعلام است .

جهت صدور آگهی تاسیس پیش آگهی آن پس از طی شدن کلیه مراحل ثبت شرکت توسط اداره ثبت شرکتها صادر میشود و سپس پیش آگهی در روزنامه رسمی به صورت آگهی چاپ می شود.

جهت صدور و چاپ آگهی تاسیس شرکت مدارک ثبتی شرکت ( اظهار نامه / تقاضانامه- شرکتنامه – اساسنامه و صورتجلسه) باید حتما با امضا شرکا به تایید اداره ثبت شرکتها رسیده باشد و ممهور به مهر اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری باشد تا در روزنامه رسمی آگهی شود ، آگهی روزنامه رسمی سند قطعی و دولتی محسوب میشود.



هزینه آگهی تاسیس شرکت :

جهت درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی هزینه ها متفاوت می باشد .

به طور معمول تعداد خطوط متن آگهی یا حجم بسته آگهی تعیین کننده هزینه ثبت آگهی است . مثلا" اگر تعداد شرکا زیاد باشد و یا موضوع فعالیت شرکت بیش از حد باشد قطعا " هزینه آگهی تاسیس شرکت نیز بالا می رود. لازم به ذکر است که در مواردی علاوه بر آگهی روزنامه رسمی درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه های کثیرالانتشار نیز لازم است.

موسسه حقوقی دیاکو به واسطه سابقه درخشان و تجربه بالا در امور حقوقی هزینه های کاملا رقابتی را برای خدمات خود ازائه داده است که باعث شگفتی میشود

موسسه حقوقی و ثبت شرکت دیاکو در خدمت شما عزیزان میباشد .

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 02632400680 و یا با شماره همراه 09120594830 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.