ثبت لوگو و علائم تجاری ( برند )
ثبت لوگو و علائم تجاری ( برند )
لوگو، آرم، نام تجاری، اسم تجاری یا علائم تجاری که در بازار با عنوان برند شناخته شده است در اداره مالکیت معنوی به ثبت می رسد. اداره ثبت علائم تجاری متولی ثبت برند یا علائم تجاری می باشد. ثبت علامت تجاری جزء موارد ضروری جهت اخذ گواهی استاندارد می باشد. همچنین جهت اخذ گواهی و پروانه های بهداشتی علامت ثبت شده مورد نیاز می باشد.
مدارک جهت ثبت علامت تجاری(برند)حقوقی(شرکتی) :
1-کپی مدارک ثبتی شرکت
2-کپی روزنامه تاسیس شرکت
3-کپی روزنامه آخرین تغییرات شرکت(بیانگر حق امضای مجاز)
4-کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل شرکت
5-کپی از جواز کسب یا جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری یا هر گواهی فعالیت و یا هر مدرک دیگری که در طبقه مورد درخواست علامت موجود باشد.
6- 16 قطعه 6*6چاپی از علامت مورد نظر و فایل آن
7- اعلام طبقات و کالاهای مورد نظر
مدارک جهت ثبت علامت تجاری(برند) حقیقی(شخصی) :
1- کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی
2- 16 قطعه 6*6چاپی از علامت مورد نظر و فایل آن
3- کپی از جواز کسب یا جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری یا هر گواهی فعالیت و یا هر مدرک دیگری که در طبقه مورد درخواست علامت موجود باشد.
4- اعلام طبقات و کالاهای مورد نظر
کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 02632400680 و یا با شماره همراه 09120594830 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.
کلیه حقوق این سایت برای موسسه حقوقی دیاکو محفوظ است.