درخواست انحلال شرکت

درخواست انحلال شرکت به دلایل متفاوتی می تواندصورت بگیرد برای مثال عدم همکاری لازم از طرف اعضای هیئت مدیره یا خروج يكي از اعضا يا عدم توافق يا بازار كاری نامناسب و یا برشکستگی شرکت که اعضا تصمیم به اقدام برای انحلال شرکت مورد نظر می نمایند یعنی می تواند به صورت اجباری یا اختیاری باشد که در هر صورت طی یک صورتجلسه انحلال انجام می شود .

جهت اقدام برای درخواست انحلال شرکتتان می توانید این امر را با تماس با شماره های زیر به ما بسپارید:

تلفن : 02632400680

پس از تنظیم صورتجلسه طرفين امضا می كنند و يكنفر بعنوان مدير تصفيه جهت رسيدگی به كارهای انحلال انتخاب می شود صورتجلسه پس از امضا طرفين در سامانه ثبت پذيرش ميشود و پس از صدور آگهی انحلال و زدن روزنامه رسمی شركت در سامانه قوه قضائيه منحل اعلام ميگردد جهت در خواست انحلال و انجام دقیق و سریع این امر می توانید با این شماره ها تماس حاصل فرمایید و با مشاورین مجرب موسسه حقوقی دیاکو در ارتباط باشید .


پس از انحلال شرکت مدیر تصفیه باید به اداره دارایی مراجعه نموده و منحل شدن شرکت را به اطلاع اداره دارایی برساند . برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدگی به درخواست انحلال شرکت تان با ما در ارتباط باشید .

موسسه حقوقی دیاکو

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 02632400680 و یا با شماره همراه 09120594830 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.