آموزش ثبت اینترنتی شرکت

 

 

 

آموزش ثبت اینترنتی شرکت

- ثبت اطلاعات متقاضیان ثبت شرکت

در این قسمت اطلاعات شخصی متقاضی تاسیس و ثبت شرکت شامل نام و نام خانوادگی و…. وارد می‌شود . « واحد ثبتی » اداره ی ثبت شرکت ها، مکانی است که شرکت می‌بایست در آنجا ثبت گردد در گام بعدی « تابعیت متقاضی » مشخص می‌شود اگر تابعیت شخص ایرانی باشد می‌بایست شماره ملی شخص وارد شود در غیر اینصورت باید « شماره گذرنامه »وارد شود. سایر اطلاعات شخص شامل «شماره ملی متقاضی»، «نام متقاضی»، «نام خانوادگی متقاضی» و « شماره همراه متقاضی » می‌باشد. در گام بعدی سمت متقاضی باید تعیین گردد که اصیل است یا وکیل می باشد. همچنین نام و نام خانوادگی فردی که اطلاعات شرکت مورد نظر در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری را تایید می کند می‌بایست ذکر شود. «سمت امضا کننده دفتر» معلوم می‌کند که شخص از مدیران، شرکا، سهامداران یا وکیل رسمی است. «وضعیت توکیل امضا کننده» نیز حق واگذاری غیر را مشخص می‌کند. با کلیک  روی گزینه ‌(بعدی) به صفحه بعد و گام بعدی وارد میشوید

    نام و اطلاعات شخص حقوقی

در این مرحله نامهای درخواستی ثبت میشود برای این کار ۵ نام انتخاب میشود که الویت بندی آن به ترتیب از ۱ به ۵ است. سپس «نام درخواستی» را مشخص نموده و در قسمت مورد نظر تایپ می‌شود. برای قسمت «توضیحات متقاضی» اگر توضیحی در مورد نام پیشنهاد شده لازم باشد میبایست قید گردد. مرحله بعد کلید «افزودن نام درخواستی» کلیک شده تا موارد تعیین شده برای قسمت پایین فرم نشان داده شود. لازم است ذکر شود که پس از ورود هر نام، باید این کلید تایید گردد. برای حذف یک نام بر روی “حذف نام درخواستی” کلیک می‌نماییم. در انتها با کلیک بر روی کلید (گام بعدی) به صفحه بعد می‌رویم. این مرحله به صورت خودکار یک شماره پیگیری ۱۹ رقمی دریافت می‌نمایید و اطلاعات وارد شده ذخیره می‌شود.

- تنظیم موضوع فعالیت شرکت

برای انتخاب زمینه فعالیت که همان موضوع کار شخصیت حقوقی است بر روی کلید «افزودن موضوع فعالیت» کلیک نموده تا صفحه جدیدی باز شود. داخل این صفحه ابتدا «نوع فعالیت بالاتر» از فهرست مرطوبه انتخاب می‌شود. سپس بر اساس آن «نوع فعالیت» انتخاب می‌شود که این موضوعات بر مبنای فعالیت بالاتر نشان داده می‌شود. «مدت فعالیت» بر اساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب می‌گردد و اگر محدود باشد باید «حداکثر مدت فعالیت به ماه» نیز مدت زمان فعالیت مشخص شود. «وضعیت مجوز» را که دارد یا ندارد را مشخص می‌نمایید. بعضی از موضوعات فعالیت نیاز به اخذ مجوز از سازمان‌ها و ارگان‌های خاص دارد که در اینجا وجود یا عدم وجود مجوز مشخص می‌گردد. اگر مجوز داشته باشد باید «شماره مجوز» و «تاریخ مجوز» نیز ورود اطلاعات می‌شود و در «شرح فعالیت» نیز اگر در مورد موضوع فعالیت نیاز توضیح باشد داخل این قسمت نوشته می‌شود. سه گزینه «ثبت اطلاعات »، « حذف » و «انصراف» وجود دارد. ثبت اطلاعات برای ذخیره اطلاعات در این صفحه و حذف نیز اطلاعات وارد شده را حذف می‌نماید انصراف نیز دارای این معنی منصرف شدن برای تغییر اطلاعات میباشد. سپس با کلیک بر روی کلید ثبت اطلاعات یک ردیف ایجاد می‌شود. اگر بخواهیم تغییری ایجاد کنیم بر روی صفحه کلید «مشاهده» را کلیک می‌نماییم تا مجدداً صفحه «افزودن اشخاص جلسه» باز شود. با کلیک بر روی کلید (گام بعدی) صفحه بعد مشاهده میشود. این مرحله به صورت خودکار اطلاعات وارد شده را ذخیره می‌نماید.

اگر احساس می کنید این کار برای شما سخت می باشد ، موسسه حقوقی دیاکو با دریافت مبلغ ناچیزی ، این کار را برای شما انجام خواهد داد : 02632400680 تلفن ویژه

آموزش ثبت اینترنتی شرکت ، ثبت شرکت اینترنتی ، ثبت شرکت در کرج ، ثبت شرکت

 

 

 

 

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 02632400680 و یا با شماره همراه 09120594830 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.